ВЕЋА ОРГАНИЗАЦИОНА ЈЕДИНИЦА |
Одјељење за стамбено-комуналне послове |
МАЊА ОРГАНИЗАЦИОНА ЈЕДИНИЦА |
– |
ДЈЕЛАТНОСТ(И) |
Комунални послови, изградња и послови МЗ, Стамбени послови и повратак |
КОНТАКТ ПОДАЦИ НАДЛЕЖНОГ СЛУЖБЕНИКА |
Ивона Пејин, Самостални стручни сарадник за управно-правне послове и евиденцију стамбених и пословних просторија у власништву општине
Телефон: 053 315-142
E-мејл: ivonapejin@derventa.ba
|
СВРХА АДМИНИСТРАТИВНОГ ПОСТУПКА |
Евиденција лица овлаштених за заступање заједнице етажних власника, упис у регистар статусних промјена ЗЕВ |
ПРАВНИ ОСНОВ АДМИНИСТРАТИВНОГ ПОСТУПКА |
Закон о одржавању стамбених зграда, чл. 19. и 23. Службени Гласник Републике Српске, бр.101/1, Закон о општем управном поступку , чл. 190. Службени гласник Републике Српске бр.13/02, 87/07 и 50/10, Правилник о упису у регистар заједнице етажних власника стамбених зграда, чл. 3, 14, 15. и 26. „Службени гласник Републике Српске“, број: 27/12, Одлука о општинским административним таксама , чл. 1. „Службени гласник Општине Дервента“, бр. 2/12 и 8/13 |
Такса / накнада коју је потребно уплатити |
НАЗИВ ТАКСЕ / НАКНАДЕ |
ИЗНОС ТАКСЕ / НАКНАДЕ (KM) |
БРОЈ РАЧУНА ЗА УПЛАТУ |
ПОЗИВ НА БРОЈ |
Општинска административна такса (за упис промјене лица овлашћених за заступање ЗЕВ или статусну промјену) |
1) за статусне промјене …30 КМ; 2) за упис промјене лица овлашћених за заступање …15 КМ |
таксеном марком |
– |
|
Потребне информације при предавању захтјева |
ИНФОРМАЦИЈА |
Име (име једног родитеља) и презиме |
Број личне карте |
ЈМБ |
Адреса становања |
Контакт телефон |
Назив заједнице етажних власника |
Сједиште ЗЕВ (улица и број) |
|
Документација |
НАЗИВ ДОКУМЕНТА |
ДОКУМЕНТ ИЗДАЈЕ |
ФОРМА ДОСТАВЕ |
КОМЕНТАР |
Попуњен образац регистарског листа |
Прописан образац |
Оригинал |
– |
Одлука о именовању заступника заједнице |
Заједница етажних власника |
Оригинал |
– |
Овјерени потписи лица овлаштених за заступање заједнице |
Заједница етажних власника |
Оригинал |
– |
|
РОК ЗА РЈЕШАВАЊЕ ПОТПУНОГ ПРЕДМЕТА (ДАНИ) |
7 (3 дана за преглед потпуности захтјева) |
ОБАВЈЕШТЕЊЕ |
Просјечно вријеме за рјешавање потпуног захтјева – 10 дана |
ВРИЈЕМЕ ВАЖЕЊА ОДЛУКЕ ПО ЗАХТЈЕВУ (ДАНИ) |
Мандат 4 године, са могућношту обнављања мандата. |
ПРЕУЗИМАЊЕ ОБРАСЦА ЗАХТЈЕВА |
Преузмите образац |